Oriunde in România

Telefon: 0726.13.14.14 | E-mail: office@esqcert.ro

Certificare ISO 9001

Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001

Certificare ISO 9001 actualizata la ultimele standarde Oriunde in Romania

ESQ Cert este organismul de certificare ISO care vine in sprijinul clientilor prin certificarea ISO 9001 in concordanta cu ultimele standarde actualizate
ISO 9001 - Certificarea calitatii este cel mai cunoscut standard si este folosit pentru sistemele de management al calitatii din toata lumea: peste 1 milion de companii sunt acum certificate inconformitate cu acest standard in majoritatea tarilor lumii. Avand acest certificat, demonstreaza ca activitatile societatii reflecta cerintele minime de calitate, astfel incat clientul final sa poata avea incredere deplina ca serviciile si produsele de pe piata sunt la standardele de calitate la nivel international. ISO 9001 defineste calitatea reala a produsului sau a serviciului dvs. Standardul va ajuta sa obtineti rezultate consecvente si sa imbunatatiti continuu procesul. Acum, in aproape toate licitaliile publice, pentru achizitionarea si alocarea de bunuri importante, este necesara obtinerea de Certificare ISO 9001. Pentru a putea fi obtinuta aceasta certificare ISO 9001, organizatia trebuie sa respecte in primul rand politica de calitate, trebuie sa aiba documentatia procedurilor (proceduri de sistem, manualul calitatii, proceduri operationale etc). Un alt aspect important in reprezinta identificarea si eliminarea neconformitatilor, iar pentru acestea trebuie intocmite sisteme pentru de actiuni preventive si corective. Certificarea managementului calitatii reprezinta procesul de evaluare a standardelor indeplinite de o anumita organizatie. In urma acestei evaluari pozitive de catre un organism de certificare, este obtinut un certificat ISO 9001.

Avantaje economice

 

  • Imbuntatirea performantelor produselor / serviciilor
  • Cresterea gradului de satisfacere a clientilor
  • Imbunatatirea perceptiei consumatorilor asupra organizatiei
  • Cresterea productivitatii si eficacitatii
  • Reducerea costului non-calitatii
  • Imbunatatirea comunicarii in organizatie si cresterea satisfactiei personalului
  • Obtinerea de avantaje competitive pe pietele existente
  • Castigarea de noi clienti (structuri guvernamentale, clienti internationali)
  • Castigarea licitatiilor
  • Aprobarea dosarelor ANRE, DSV, DSP

Firmele certificate ISO 9001 au raportat

 

  • Cu 30% mai putine reclamatii de la clienti
  • Imbunatatirea cu 90% a timpului de livrare
  • Reducerea defectelor de fabricatie de la 3% la 0.5%
  • Reducerea ciclului de fabricatie cu 40%
  • Cresterea cu 20% a livrarilor in termen
  • Recunoastere internationala
  • Patrunderea pe piete noi
  • O mai usoara abordare a problemelor procedurale